divendres, 3 de desembre del 2010

MES COSES DE LA ESCOLA CIRCELL DE PART DELS CASTELLERS I CASTELLERES

Us volem explicar coses nostres i unes fotos que hem fet de l'escola.

Hola soc el Marc i m`agrada Codigo lioco Bob Esponja i Berni i m` agrada els jocs de pilota i els animals...
Hola soc la Marta i m` agrada ballar i cantar i jugar a moltes coses. Adeu.
Hola soc l´Arés i m’ agrada jugar a jocs de taula.
Hola sóc l´ Enric i m`agrada jugar a futbol i sóc defensa i m`agrada Bob Esponja i jugar a la play.....
Hola sóc el Sergi m` agrada jugar a futbol i també a mata conills i a zasca ...
Soc el Pol i m` agrada jugar a futbol i mirar la tele i jugar a la wii la play ..
Hola am dic Adrià i m’agrada jugar a mata conills .
Hola soc Silvia Caras i m´agrada balla i canta i juga a prufasoras, Adeu nens i nenes.
Hola sóc el Eloi i m’agrada jugar a futbol i fer de porter i
També m’agrada jugar a mata conills.
Hola soc la Laia Barberà. m` agrada I carli i ciento 1 i els animals.
Hola soc al Xavier i m`agrada dibuixar i també m´agraden els animals i sobretot llegir i jugar al mata conills...
Hola soc la Ainhoa m’agraden molt als dibuxus i els animals tinc dues goses m’agrada el Bob Esponja . Adeu .
Hola soc la Martina i m` agraden els animals i també m` agrada jugar a mata conills.
Hola soc la Marta Peña m`agrada anar a pasaja amb el gos .
Hola soc la Anna i m`agrada jugar a cuc amaga.
Hola soc el Jordi i m`agrada Codigo lioco i m`agrada Jugar a futbol.
Hola soc la Judit i m’agrada fer experiments.
Hola soc la Roser i m’agrada jugar a l’ordinador adéu.
Hola soc el Hugo i m’agrada jugar a futbol.
Soc el Basilio i magrada ser porter.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada